Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER HOS A SAREE´S STORY ApS

 

Generelle oplysninger

 

A saree´s Story Aps

DAMGADE 6

6100 Haderslev

CVR nr.: 40237909

Telefon: +45 25808038

E-mail: nilsa@asareesstory.com

 

 

PRISER

Priserne angivet er inklusive moms og gælder frem til næste kollektion.  Det opkræves et gebyr som nævnt under Fragt og Levering. Priserne gælder ved køb i Danmark. Ved bestilling og levering uden for Danmark, kontakt mig venligst.

Hos A saree´s Story ApS tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

 

Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.
 

 

Forbehold ved fejl

Vi tager forbehold for lagerfejl, trykfejl og prisfejl. I tilfælde af fejl forbeholder vi os retten til at annullere ordren, efter vi har informeret køber om dette.

 

 

Pre-Orders

Nogle af vores styles kan forudbestilles inden de sættes i produktion. Ved forudbestilling er du sikker på at få et design som det første hvor farver og print udvalget er størst. Samtidig hjælper du os med ikke at overproducere, hvilket vi kvitterer for med en rabat på varen.  

Pengene bliver trukket fra din konto, så snart designet er bestilt og det sættes i produktion. Du har som altid 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du har modtaget din bestilling.

Læs mere om forudbestillinger her. En forudbestilling leveres som regel inden for 8-12 uger. Vi kan dog aldrig love et eksakt leveringstidspunkt. Vi sender dig en mail med information om, leveringsdatoen så snart systuerne melder ud. Du kan til enhver tid afbestille din forudbestilling under produktionen.

 

FORBEHOLD FOR BILLEDGENGIVELSE

Computerskærme kan være indstillet forskelligt og de kan variere meget i størrelse. Derfor kan farvegengivelser variere meget, alt efter skærmen. Vi kan ikke garantere, at de farver du ser på din skærm, afspejler den præcise farve varen har. Vi har forsøgt at beskrive varen bedst muligt. Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere information.

 

 

ANSVAR

A saree´s Story påtager sig intet ansvar for skatter, afgifter og told.

Heller for andet anvendelse af de solgte produkter end som almindelige beklædningsgenstand.

 

 

 

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

A saree´s Story IVS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

 

 

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

A saree´s Story ApS

Apotekergade 13

6100 Haderslev

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

 

 

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres.

Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

 

DATABEHANDLING

 

Vi henviser til https://asareesstory.dk/gdpr/

 

 

 

KLAGEMULIGHEDER

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: Klageportal for Nævnenes Hus

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: nilsa@asareesstory.com